Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Статистика |
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Вибираючи той чи інший прийом, слід пам’ятати про мету опитування, про те, який час ви плануєте відвести для нього. |
Алгоритм виконуй чітко,
Ланцюжок розфарбовуй швидко! |
Знайдіть у тексті стерті слова та доповніть словосполучення. |
Своєчасна, об’єктивна. перевірна, повна, вичерпна, секретна, масова, генетична, газетна, телевізійна, науково-технічна … (інформація). |
У слові переставити літери таким чином, щоб утворилося нове слово, пов’язане з інформатикою. |
Розплутати канат, у якому кінець або середина слова є початком іншого. |
Учитель каже слово «комп’ютер», а учні називають пристрої комп’ютера та розповідають про їхні призначення. |
Заповніть те, що змило дощем, так, щоб отримати слова, пов’язані з інформатикою.
М_Н_ _О_ (монітор) |
Так чи ні, відповідай!
Сигнальну карту піднімай!
Вчитель зачитує правила, а учні піднімають сигнальні картки: зелену – так, червону – ні. |
ПРИ+Н+ТЕ+РІК - ІК ( = ПРИНТЕР ) |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Методичний портал |
|
|
|